13 září 2012

Kuchařka pro dceru aneb kuchařka, která mě zavedla ke sporáku

Zdravím, dneska jsem chtěla jít běhat, vzpomínáte?? Ano a já opravdu chtěla :D ale NEŠLA jsem. Rozhodně bych mohla napsat spousty důvodů proč, ale vy by jste si stejně řekli, že to jsou výmluvy :P
Nuže i přes dnešní počasí, jsem musela do města shánět nějaký dárek strýci k PADESÁTCE, nakonec jsem mu koupila IGELITOVÉ SÁČKY  s přáním DNESKA TO ROZJEDEME.
Nevim co se se mnou poslední dobou děje, ale mám nějaké tvořící období, začala jsem obnovovat blog
( i když to jsou řeči jen o mém běžném životě), vymalovala jsem si pokoj a přestěhovala si nábytek, vyrobila si z rámečků věšáčky na šperky...no a dneska mě nohy prostě zavedly do knihkupectví, kam jsem roky nevkročila (dřív jsem tam byla denně :D), zašla jsem do koutu vaření a našla tam báječnou kuchařku, ale pozor, na tom samozřejmě není nic zvláštního, jenže já jsem ten člověk, co do kuchyně musí jen, aby vyšmejdil ledničku nanejvýš umyl nádobí, vaření mě nebaví, zapřísáhla jsem se k tomu, že mě nikdo nikdy neuvidí v kuchyni vařit! No a já stála v ruce tu kuchařku a bavilo mě ji číst a chtěla jsem hnedka něco zkusit.
Já si KOUPILA!! odcházela jsem z knihkupectví a zastavila jsem se, ten divnej pocit jsem dlouho nezažila.....
Nuže tak bych asi měla jako začít vařit nebo co? :D A co vy jak jste na tom s kuchtěním? :)


2 komentáře:

  1. :D ono to tak opravdu většinou bývá, ale tak třeba se k běhu jednoho dne opravdu dostaneš. :D

    Normálně bych ji nejraději měla taky. Proč? Protože nevařím. Nevařila jsem nikdy. A vidím to bledě i do budoucnosti. Nikdy jsem neměla tu možnost, aby mě mamka k něčemu naučila, takže jsem u sporáku stála tak maximálně kvůli vajíčkám ... :D jinak jsem na tom stejně jako ty: Šmejdím jen v ledničce

    OdpovědětVymazat
  2. já kuchtění miluju! vždycky se nemůžu dočkat, když někdo má narozeniny a já můžu péct dortík!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!