08 srpna 2011

Sex in the City


Stalo se to nedávno..mladá šedá myška žijící v malém městě, se usídlila ke svému notebooku a dala play. Z reproduktorů se ozvala typická hudba, na obrazovce se objeví tatáž žena, kterou na obrazovce vídá už týden s bílou tylovou sukní a známý hlas řekne tolik známou větu :“ Carrie Bradshaw ví hodně o sexu a nebojí se zeptat“
Nedávno jsem psala, že to co mě dovedlo k módě bylo H&M, ale stydím se za to co jsem napsala protože ten pravý velký impuls mě dal Sex ve městě, H&M tomu jen dopomohlo :D Při pohledu na nejkrásnější město na světě, na nejkrásnější  ženy na světě, nejkrásnější šaty na světě, nejkrásnější boty na světě a hlavně nejkrásnějšího pana Božského, najednou jsem  to  všechno chtěla mít a nejlíp hned. Díky tomuhle seriálu jsem se začala zajímat o módu, získala jsem jakýsi přehled a snad i cit pro módu. Díky Carrie jsem přestala mít komplex z mé výšky (154 cm) když ona má jen o 5 cm víc, začala znova psát články, což mě dřív bavilo, dokonce jsem se hlásila i na žurnalistiku, ale pak to všechno nějak odeznělo. Myslím, že založení blogu bylo to, co jsem potřebovala, ráda fotím, píšu a zajímám se o módu a tady jsem to všecko stmelila dohromady a vím, že to má smysl.
Díky Sexu ve městě jsem si uvědomila, jak šíleně důležité jsou přítelkyně, že i přes jejich chyby je člověk miluje a nesmírně potřebuje! A věřím, že kdybychom bydlely v jednom městě scházely by jsme se pravidelně na raním šálku kávy v našem oblíbeném baru a večer se vydaly na nějakou bezva párty nebo jen uspořádaly bláznivý dívčí mejdan.
Já jako Carrie – zajímající se o módu, psající články s notebookem v ruce, věčně pijící kafe.
Janča jako Charlotte – stále přemýšlející a řešící zda má pana dokonalého, toužící po svatbě a po domově s ním, zatím nejvíce milující svého psíka.
Danča jako Samantha – provokující chlapy jejím něžným pohledem a sexy zadečkem, s flirtováním nedajíc pokoj, známé mající všude a věčně v dobré náladě.
??? jako Miranda – ano ta nám chybí, ale kdybych ji měli byly bychom až příliš dokonalé.

Takže sny jsou od toho, aby se snili, takže já sním o životě jako v Sexu ve městě a snít prostě budu a kdyby ten sen náhodou nevyšel, začnu spořit a jednou nás všechny vezmu na ten výlet v autobuse po New Yorku s dalšími fanynkami, kteří si stejně jako my myslí že jsou jako Carrie, Samantha, Charlotte a Miranda ( to ale ještě neví, že my takový fakt jsme :D )


 Carrie
 Charlotte
 
Samantha
 Miranda

A která jste vy?

10 komentářů:

  1. Skvělý článek, také miluji Sex ve Městě a hlavně to přátelství mezi 4mi kamarádkami, které ve skutečnosti taky mám. Docela to na nás také sedí (i když si nejsem přesně jistá, která by se hodila ke mě. Malá jako Carrie nejsem, ale zase jiná na mě tak nějak vůbec nesedí).

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezky jsi to napsala ;)
    Mně se Sex ve městě nelíbil, a naopak mě od módy spíš odradil :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty bláho, tak to nechápu..jak tě mohl odradit tolik nádherné módy jsem kolem sebe nikde nevyděla..
    A J. to je krásný, že taky máš ty tři kámošky, a nevadí že nejseš malá jako Cerrie důležitý jsou vlastnosti :D takže hurá do snění :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím, která jsem já, ale miluju Carrie :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé :) Taky zbožňuješ Sex ve městě? Koukám už podruhé na všechny řady seriálu a snad po páté na oba filmy :) (dnes mám na programu druhý díl :D).

    Na každé z hrdinek se mi líbí něco, ale kdybych si měla vybrat, která budu já, tak asi Carrie s troškou Charlotte :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám pocit, že se mě to nikdy neokouká! Koukala jsem taky zatím jen dvakrát :D Teď si dávám pauzu Gilmorkama, a pak to stejěn zas nevydržim a zapnu tohle :) :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mám pocit, že se mě to nikdy neokouká! Koukala jsem taky zatím jen dvakrát :D Teď si dávám pauzu Gilmorkama, a pak to stejěn zas nevydržim a zapnu tohle :) :D

    OdpovědětVymazat
  9. sex v meste je super ! :) a Carrie je najlepšia :)

    OdpovědětVymazat
  10. You just got to love Sex and the City. Pure class!
    Best wishes ♫

    Midnight Couture Girls

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!