23 července 2011

Podzim 2011

Přemejšleli jste někdy nad tím po kolika letech se móda vrací?Já na to přišla dneska při najitích sestřiných maturitních šatů, krásné modré jednoduché šaty se zavázáním za krk. A čirou náhodou hned vedle nich vysely skoro ty samé, jednoduché šaty, jen s menšími úpravami a s perličkami, v barvě bílé..její svatební šaty. A to je to už skoro 10 let od její maturity. Když teď koukám na novou podzimní kolekci, ve stylu 70.let, který by se mě před rokem ani omylem nelíbila, dnes se nad ní kochám blahem. Nevím jestli je to tím, že jsem zestárla za ten rok, nebo nás módní věci tak neuvěřitelně přitahují,že se nám nakonec začnou líbit. Před rokem jsem se ještě procházela ve výstředních barvách a teď si libuju v hnědé, černé a cihlově oranžové. Takže letošní podzim si opravdu užiju! Pokud stále nevíte co letos na podzim poletí podívejte se na novou kolekci od H&M a jeden z nejlepších Vintage obchodů najdete zde.Tady jsem našla úžasnou kabelku!

7 komentářů:

  1. tenhle pocit jsem měla asi před půl rokem ve chvíli, kdy jsem ze skříně tahala oblečení ještě po mé babičce a divila se, kde se ty poklady berou, když jsem ještě rok před tím nutila mamku, aby vše vyhodila

    OdpovědětVymazat
  2. krásná kabelka a děkuji za tip na vintage obchod! já je miluju! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tedy kabelka je úžasná!!! S článkem souhlasím, vše se vrací, ale záleží i na podání návratu, abychom jej přijali..

    OdpovědětVymazat
  4. Máš pravdu :) Kabelka je úžasá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je pravda, ze spoustu trendu jsem na prvni pohled odsoudila a casem se vloudily zpatky a ted jsou jedny z mych nejmilejsich ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. no náznaky puberty snad už odezněly co mám antikoncepci, ale někdy se hodí mít doma malý zázrak :D, co kdyby :D

    OdpovědětVymazat
  7. souhlasim s tebou, vsechno se po urcite dobe vraci..a taky jsem si jeste pred par lety nedokazala predstvait, ze bych nosila bezovou, hnedou a podobne..vzdycky jsem chodila ve vyraznych barvach a pritom se ted citim dobre i v tech svetlejsich odstinech.. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!