25 července 2011

Miluju boty, ale...


..ale co je mi to platné, když mám velikost boty 35 :-/ Jediný botky na podpatku seženu v Deichmannu a to jen, když mám zatracený štěstí a to ještě nemůžu být moc vybíravá, bohužel. Tolik bot a já jen můžu koukat :-/
Dlouho jsem si přála lodičky a když jsem konečně v tomto obchodě sehnala lodičky 35 zjistila jsem, že klasické lodičky tím, že nemají pásek musím mít 34, tak to chápete semnou to tam málem praštilo..Všude slevy, slevy támhle nádherné boty, ženský kolem mě blázněj a vybíraj a já jen smutním. Při tom to vlastně nechápu, je jasný, že hlavně malý bytosti chtějí mít tu možnost být o pár cenťáku vyšší, ale jak to mají udělat, když na ně nejsou velikosti! Pouze v dětském oddělení a tam opravu neseženu boty na potpatku :D 
A tak po obchodech chodím a stále si sním svůj sen, že si někdy na svojí popelkovskou nohu navléknu střevíček, který mě padne jako ulitý.
Máte někdo taky takový problém? A kde boty nakupujete?

 O těchto botách sním!

17 komentářů:

  1. To je fakt ,ale husté že máš 35! Kolik měříš?
    A lituji tě:/ bohužel v dětském podpatky nejsou no.D

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé jsou fakt moc pěkný!! super blog máš!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju! :) Jinak moje výška opravdu není nic extra 154 cm, ne že by mě to vadilo, ale občas bych brala být o kapánek vyšší, čehož moc snadno nedosáhnu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, tak to je opravdu škola. A přitom boty v menších velikostech jsou ještě o dost hezčí, než ty obří, třeba 40.. Ale možná bych zkusila nějaký obchod specializovaný na italské boty, Italky mají malé nožky, tak by tam možná mohly mít boty i na tebe;)

    OdpovědětVymazat
  5. Vidíš to mě nenapadlo, zkusím prohledat a dám vědět jak jsem dopadla :)

    OdpovědětVymazat
  6. wow krásný blog :D
    a z tech poměrů si nic nedělej :D taky sem maláá :D

    Follow me please!!!!"!!!!!!! <3

    OdpovědětVymazat
  7. tak to mně je tě líto, asi bych taky byla nešťastná .. ale jsou horší věci, hm? mohla bys být třeba tak moc tlustá, že by na tebe nikde nic nebylo, žádné HM a podobně, bys mohla zapomenout .. takže, nezoufej a užívej toho, čeho můžeš :)

    OdpovědětVymazat
  8. ked budem velka urobim si obchod kde budu predavat taketo boty
    ja mam totiz 36 (aj tie su mi obcas velke)
    a to meriam 175 :D
    vyzeram divne, ze som taka velka s malymi nohami
    a nizke dievcata su krasne, takze pekne nos balerinky a dakuj Bohu ze si taky drobec
    pretoze ked vidim niekt. 182 cmtrove dievciny tak to je uz fakt moc.. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé tak až ho založíš dej vědět :D Budu nejčastější zákaznice :D Ty bláho, ale na tvou velikost máš fakt nožku jak Popelka :) :D Ale taky jsem "ráda" za 35 než nějaký 44 :D

    OdpovědětVymazat
  10. Moje kamarádka má taky velikost 34-35, je celkově dost malá. A myslím, že si boty nechává šít a nebo posílat ze zahraničí (Italky mají malé nohy, zkus nějaké italské shopy)...Já to ale taky nemám moc jednoduchý - mám nohu 37, ale boty na podpatku musím mít 36 a to taky neni žádnej med to sehnat :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám číslo 36 a opravdu vždy si vyberu v CCC :) maj tam krásné lodičky a vůbec všechny boty na podpatku, zrovna o víkendu jsem si tam koupila jedny krásně čené :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, jsi má spřízněná duše! Doted jsem nemohla sehnat žádné boty na podpadku až nakonec v Deichmannu také mám velikost 35 spíše teda 34-33 protože lodičky jak píšeš ty mi jsou o dost větší a vyzouvají se mi! Já mám jenom 149 cm a bude mi 18 let :D buď vpohodě ;)

    OdpovědětVymazat
  13. To sme na tom stejně mám také 35-34,,, a to jsem , už dospělá je to hrůza,,, no tak ráda bych si chtěla koupit boty které se mi líbí,, ale sehnat malou velmy malou vel. je težké

    OdpovědětVymazat
  14. To sme na tom stejně mám také 35-34,,, a to jsem , už dospělá je to hrůza,,, no tak ráda bych si chtěla koupit boty které se mi líbí,, ale sehnat malou velmy malou vel. je težké

    OdpovědětVymazat
  15. To sme na tom stejně mám také 35-34,,, a to jsem , už dospělá je to hrůza,,, no tak ráda bych si chtěla koupit boty které se mi líbí,, ale sehnat malou velmy malou vel. je težké

    OdpovědětVymazat
  16. To sme na tom stejně mám také 35-34,,, a to jsem , už dospělá je to hrůza,,, no tak ráda bych si chtěla koupit boty které se mi líbí,, ale sehnat malou velmy malou vel. je težké

    OdpovědětVymazat
  17. To sme na tom stejně mám také 35-34,,, a to jsem , už dospělá je to hrůza,,, no tak ráda bych si chtěla koupit boty které se mi líbí,, ale sehnat malou velmy malou vel. je težké

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!