26 července 2011

Blog versus Blogger

Tak jsem nějak zabloudila na stránku propagující české blogerky, zaujalo mě to a hned jsem je všechny omrkla. Překvapilo mě kolik holek začíná s blog.cz, tedy jinak řečeno většina nezkušených začíná tam, ti kteří tam zůstali tě, je 15 a méně a jejich blogy..no co si budem povídat, nejsem tady od toho abych kritizovala, říkala, že je někdo lepší nebo ne, je to je čistě můj názor, ty blogy jsou barevné..moc barevné, v pozadí najdete Paris Hilton společně s Hannou Montanou, z levého roh na vás číhá fotka s našpulenou pusinou, uprostřed nepřetržitě něco bliká a článek začíná "Ahojky zlatíčka „ tak to mě dostalo. Pokud však narazíte na lidi na doggeru, je to většinou docela hezký blog, krásně přehledný a překvapivě jsou na něm většinou i rozumní lidé.
Když jsem začínala s blogováním, taky moje první registrace zamířila na blog.cz, ale během dvou dnů jsem se velice ráda přestěhovala sem, blogger.cz je jednoznačně přehlednější, lépe se zde upravují stránky, nikde vám neskákají reklamy, neposouvá se vám formátování a rozhodně na první dojem působí lépe. Všimla jsem si, že spousta blogerek se takto stejně jako já přesouvá blogger. Jaký je tedy rozdíl mezi blog a blogger jednoduše řečeno, pokud se chcete přátelit s puberťáckými slečnami a bude vám jedno, že vás blog je nepřehledný doporučuju blog, pokud chcete mít na své články objektivní názory a hlavně chcete aby váš blog byl čten založte si blogger! :D

Zde se můžete mrknout na rozdíl ZDE je účet založen na blog, a ZDE je účet na blogger(mimochodem jeden z mých nejoblíbenějších)

4 komentáře:

  1. I really like your blog an i follow you ;) check out my blog :)

    owlspassion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, nesmrtelný blog.cz. Stránka, kde si každý stará o druhého a lidé si na tobě léči své komplexy :)

    OdpovědětVymazat
  3. ja som tiež začala na blog.cz ale za taký týždeň som začala na blogspote a som tu do teraz :)

    tvoj blog ma zaujal follow

    OdpovědětVymazat
  4. Tvé vyjádření je naprosto přesné.. Blog.cz hrůza

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!