31 července 2011

Tak se vzali…:)

Půl roční maratón jménem svatba, máme všichni úspěšně za sebou. Sestřička byla jako nevěsta nádherná a i když pršelo (štěstí), fotky se povedly. Nádherný a poklidný obřad v rytmu My oh My, se později změnil v bujarou oslavu a nechybělo typické panákování „Na novomanželé!“, které trvalo až do půl šesté ráno. Poté co se všichni odebrali směr ku domovu, jsme o půl osmé mohli jít konečně spát. Říká se, že lidé co spolu žijí dlouho a pak se vezmou svatba děti většinou všechno změní,tyhle dva jsou spolu už 12 let, snad se znají natolik, že jim to vydrží věčně. Jak říkala paní matrikářka, nevěřme bulvárům, že láska nevydrží věčně…
„ Láska je trpělivá, je laskavá, láska nezávidí, láska se nevychloubá ani nepovyšuje; není hrubá, nehledá svůj prospěch, není vznětlivá, nepočítá křivdy, není škodolibá, ale raduje se z pravdy; všechno snáší, všemu věří, vždycky doufá, všechno vydrží. „
A po slovech, že takovouhle úžasnou svatbu tady dlouho neměli, se všem hrnuli slzy do očí.
Dost sentimentálních(i když nádherných) úvah, fotky budou snad brzy, aby jste mohli okoukat a zde je malá ochutnávka.

                          Photo by Paul.C2

3 komentáře:

  1. jen si napiš :) :)

    Tedy já mám snad týden prohlížení fotek ze svatby :)
    Kamarádka se nedávno vdávala a tak krásnou jednoduchou svatbu s obřadem v kostele jsem nikdy nezažila. A do toho sestra, že ji přítel požádal o ruku a ani jí nedal zásnubní prstýnek :(. Takového partnera bych poslala někam a nebyla bych takhle nadšená jako moje sestra. Asi mám vysoké nároky, ale když nemá ani na dětský prstýnek z automatu, tak ať mě nežádá o ruku.

    A ten proslov je nádherný. Už jsem ho párkrát slyšela. A vždy jsem z něj naměkko.

    OdpovědětVymazat
  2. Ségruška taky měla hrozně jednoduchou svatbu a v tom byla ta krása :) Jinak nemusím mít hrozně mega romantiku, ale požádání o ruku bez prstýnku to je teda takový pěkně divný :( asi bych mu řekla ne, až přinese prsten :-P :D

    OdpovědětVymazat
  3. krásně udělaná :)

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!