12 září 2011

Jak už víte v sobotu jsem měla tu možnost zúčastnit se blešího trhu jako prodávající ( i když se ze mě stal na chvíli i nakupující ) :) Bleší trh dopadl nad míru mého očekávání a to báječně!  Sice je u nás stále vidět, že se lidé stydí, ale už se mezi nimi najdou odvážlivci, kteří hrábnou do krabice a smlouvají. Atmosféra panovala víc než dobrá, a myslím, že za to hlavně může super organizace, která tohle vše zařídila, nebo za to může ten GEN 89 jak tvrdí. Jejich stránku najdete ZDE. Sečteno a podtrženo bylo to velice příjemně strávené dopoledne, prodala jsem toho více, než jsem čekala, seznámila jsem se s další fler uživatelkou a zopákla si matiku.

P.S. Úprava blogu se řítí do konce, ale ještě tu pár věí na opravu je, jak se Vám zatím líbí? :)

Nová fler přítelkyně :) Její zboží ZDE!

Bez Genu 89 by tohle vůbec nebylo :)
Moje maličkost :D
Místní velice oblíbený mistr čajů :)

 Můj úlovek, no nekupte to za 70,-Kč :D

Photo by Pc2Photo

4 komentáře:

  1. Ta taška je skvělá! A za tu cenu! Design se mi zatím líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš skvělej blog, krásný fotky! :)
    A blešáky jsou parádní.

    OdpovědětVymazat
  3. No to ne! :D Takovou tašku sháním už dlouho, sem schopná za ní dát dost peněz (na mé poměry) a ty ji máš z blešáku za 70 Kč..? :) To je nespravedlivé! Já chci taky blešák! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Abych pravdu řekla, taky jsem tomu nemohla uvěřit :D Když jsem tu tašku viděla, říkala jsem si ta bude stát tak 500(ale už i tak jsem uvažovala:D) a když jsem viděla tu cenu nemohla jsem uvěřit! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!