06 září 2011

Sorry I make...

Jsem Beran, a jak je u Beranů známo, vždycky je něco hrozně rychle nadchne, ale pak rychle omrzí, a tak jako si každý měsíc musím měnit rozestavení pokoje,tak jako každý den musím mít jiné oblečení tak i vzhled blogu me po třech měsicíh poněkud omrzel. Takže dělám na novém, takže se vám omlouvám, že blog nefunguje tak jak má a je poněkud rozházenější :)

5 komentářů:

  1. Hmmm jsem zvědavá na změnu :) Taky už bych nějakou potřebovala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já přemýšlím i o přesun na wordpressu, slyšela jsem jen chváli, ale zatím jsem z toho spíš zmatená uvidím :)

    OdpovědětVymazat
  3. hehe, chápu tě, jsem taky beran :) blogů už jsem měla aspoň 8 za těch 6 let blogování :)

    OdpovědětVymazat
  4. asi na blogspotu zůstanu, taky se mě tu nějak zalíbilo a i když už mám načlej blog na wordpressu stejně mě blogspot přirostl k srdci :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!