02 října 2011

Naostro!


Konečně první hodina ve Photo-Genii NAOSTRO!

Od devíti od rána až do sedmi do večera, obklopena fotografy profíky a fotografy začátečníky. Těch deset hodin uběhlo tak rychle, že by mě nikdo nevěřil, až když všecko skončilo uvědomili jsme si, jak ten den byl neuvěřitelně náročný. Zavaleni ročníkovými pracemi -krajina, vlastní a napodobení slavných fotografií (abych pravdu řekla, nemohly si pro nás vybrat lepší fotografie, dvanáct neuvěřitelně nevšedních fotografií, pořád nechápu kde seženu karavan a černocha :D), obdařeni úkolem do příště vytvořit svoji „občanku“ v obrazech a plni dojmu jsme odjížděli domů.
Těžká škola, náročná škola ( hned na začátku nám řekli, že zařídí to abychom se tak zdokonalovali a tak moc se učili, že z toho nebudeme spát a potit se, jak potěšující :D)…skvělá škola!

P.S. Jelikož už i u fotoaparátů stoupám výš, prodávám svůj, kdyby někdo měl zájem jukněte SEM!

A co že jsem se to první den naučila??

 Že dějiny fotografie mě prostě baví.

Že rozmazanost je taky úmění.


Že miluju detail.

Že fotografové jsou tak trochu blázni.


A že učitelé tam jsou prostě skvělí.

4 komentáře:

  1. Tak hlavně aby se ti ve škole líbilo! :) Já se chystám koupit si nový foťák a ta tvá nabídka je lákavá, škoda že čekám až k vánocům.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ti trochu i závidím, do takové školy by se mi taky líbilo chodit :) Snad se ti tam bude dařit! A na tvou zrcadlovku jsem koukala, vypadá dost dobře.. mít ještě ty prachy na ní, tak bych jí brala.. :/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na tuhle školu bych nejraději letěla rychlostí blesku! :D Focení zbožňuju a s radostí bych byla tvým pokusným králíkem :D.

    OdpovědětVymazat
  4. podla mna ta to bude bavit:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!