27 února 2012





Každý den vstávám skoro ve stejnou ranní hodinu (dnes jsem zaspala a vstávala až v 11, opravdu se mě to stává výjimeĉně :D), zapínám Marca Pola (tj. můj počítač) a musím, říct, že kdybych ho nezapla cítila bych se vůči němu provinile.

Mezitím co se zapne, což mu každý den trvá déle a déle, si udělám kafe. Projíždím blogy a v jednu chvíli chci být fashionblogerka současně s fotoblogerkou nebo snad beautyblogerkou, toužím po tom vydat se na nákupy a být shopaholičkou. Pak, ale po přečtení stiskávám křížky, a vždycky vím, že je to tak správně. Vždyť tím kým jsem, je docela fajn ( i když mě moje pihy někdy dohání k šílenství) :)

P.S. To že občas nosím zářivé barvy s tmavýma, není tím, že je to teď IN, ale že se mě to prostě líbí! :D


4 komentáře:

  1. Ten popisek mě rozesmál - máme to stejně! :))

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádherný článek, úplně jsem se u něj usmívala :-)
    Co ta náhlá změna designu? Úplný kontrast!

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!