29 února 2012





Vzpomínky v nás vzbuzují zajímavé pocity, znáte to?
Chcete vzpomínat, ale bojíte se, ale čeho vždyť je spoustu krásných vzpomínek, proč si vždy musíme připomenout ty špatné, a nebo když si vzpomeneme na ty krásné, většinou mysl sklouzne k tomu, že ty krásné skončili…
Včera jsem vzpomínala…
Taky máte svoji poličku vzpomínek??


Kufřík vzpomínek ♥




Člověk si uvědomí nejkrásnější chvíle, až když na ně vzpomíná..♥



5 komentářů:

  1. úžasný blog :) Prosím navštív ma a keď chceš môžeš mi dať aj followera :) Vopred ti veľmi veľmi pekne ďakujem :)))

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. miluju vzpomínky:) jinak to jsou krásné fotky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Moje slova ... Myslím, že mé vzpomínky jsou všude po pokoji v každé jednotlivé věci.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky. Já nejraději vzpomínám u fotek.

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Polička vzpomínek? Jako by celý můj pokoj byl jedna velká vzpomínka. V kiaždém rohu, na každé poličce je něco. :) Ale ten tvůj kufřík je kouzelný, protože tam jsou určitě vzpomínky na papíře. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!