12 května 2012

Tumblruju, tumblruješ, tumblrujem :D

Už mě taky postihl tenhle fenomén, původně jsem ho chtěla využít jako další blog na moje notorické fotky, ale pak jsem si řekla, že je vkládám sem a na FB - Slečna fotografka, tak proč další, že? :) A tak jsem Tumblr použila na svoji inspiraci - objevují se tam fotky z Lookbook nebo třeba Weheartit. Takže kdo má Tumblr může sledovat moji vášeň ve sběru obrázků :D a do komentů piště i svůj Tumblr, ať taky nečučim furt jen na ty samý, že jo? :D

Jo a tohle je adresa↓



4 komentáře:

  1. Tumblr nemám, nikdy jsem nepřišla na to, jak bych ho zrovna já využívala, ale kdo ví, třeba mě to taky jednou popadne. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj na tumblr jsem nováček ale kdyby si se nudila.. http://little-crazy-brunette.tumblr.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!