12 června 2012


Pamatujete si článek o loňském BLEŠÍM TRHU V LITOMYŠLI??Pokud ne připomeňte si ho ZDE!!

Proč tuto událost vůbec připomínám? Jelikož už tuto sobotu 16.6.2012 se chystá letošní první hrabání :)
Pokud by jste byly z okolí a chtěli se zúčastnit více info ZDE!! Já se chystám na 100% bedny s oblečením praskají narváním a jejich celkem pět - a to asi ještě není vše :D 
Byla jsem dřív ta co měla skříň narvanou k prasknutí, ale více jak půlku oblečení z toho nenosila a bylo mě prostě líto to povyházet, teď když vím, že moje věci ještě poslouží jinde, oblečení u mě vydrží maximálně ten jeden rok do dalšího blešáku :D
Pravidelně votáčím samozřejmě na votočvohoz!! :)

Takže bedny plné, skříně prázdné a co to znamená? Samozřejmě to, Že je potřeba doplnit skříň, což jsem dnes provedla! :)






1 komentář:

  1. nejlepsi hadriky! :-OOOO uplne cumim a jenom muzu zavidet! :-) ..jinak neznam neco jako vanilkovou vodku

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!