28 září 2012

i love music

Miluju hudbu jsem jí doslova posedlá, miluju nejhranější songy na popové scéně,  i rockové profláklé songy.
Proto miluju párty, jejich hodiny, minuty, vteřiny, to jak s přáteli paříte na oblíbené songy a je vám úplně jedno, že u toho vypadáte jako blázni. Miluju sezení v klidné kavárně, čtu knihu a tak potichu hraje typické americké country.
Mě se zavděčíte skoro vším, ale opravdu jen skoro, ve skutečnosti jsem mrcha vybíravá :D

Milujete hudbu jako já? Zapněte Twitter a najděte si stránku " Hudba na každý den " ( @hudebni_tip) a pak zjistíte co ve skutečnosti miluju a nezapomeňte sledovat, každý den pár tipů na songy! :D


2 komentáře:

  1. Úplně ty párty zbožňuju jako ty, na diskotékách se nemůžem vynařádit.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky miluju párty kvůli tanci a vůbec nechápu lidi, který tam jdou jen aby se opili (nebo někoho sbalili, že). A úplně nejvíc miluju ten stav, kdy je mi jedno, jestli jsem trapná a prostě si to užívám a pařim i na ty největší kraviny :D a dík za ten twitter, music inspiration teď nutně potřebuju.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!