23 října 2012

Týdenní příběhy v obrazech No.4


STŘEDA 17.10.2012

- den kdy se na mě upřeně díval kocour

ČTVRTEK 18.10.2012

- den kdy bylo nádherně a musela jsem fotit každý list okolo mě

PÁTEK 19.10.2012

- den kdy jsem si do města šla pro Redbull&Cola a odcházela jsem s Coca Colou Zero - slabej náhražek!!!  Asi bych měla začít chodit na nějaké terapie -  ANO jsem Šárka a mám problém s tím, že jsem závislá na Redbull&Cola!

SOBOTA 20.10.2012

- den kdy jsem zjistila, že nemám ani jednu fotku na které je naše nádherné náměstí v Litomyšli ( víte o tom, že se říká že největší milovníci svých měst a lidé, kteří nedají na svoje rodné město dopustit jsou v Praze a právě v Litomyšli?? )

NEDĚLE 21.10.2012

- den kdy maminka začala strašit s Vánoci a začalo každovečerní louskání ořechů

PONDĚLÍ 22.10.2012

- den kdy mě při večeři šmírovala Marína

ÚTERÝ 23.10.2012

- den kdy mě strýček splnil můj tajný sen a dovezl houby! Jídlo které bych mohla jíst od rána do večera, 365 dní v roce je HOUBAČKA NA KYSELO!!!











Více příběhů ve fotkách najdete na Instagramu - krasnaagata

Tak zase příště...Š.

2 komentáře:

  1. Tak to je suprové opět. Jak já ty kočky zbožňuju. A ta fotka listu je dokonalá! A Lytomišl se mi moc líbí. Jediné, co nemám ráda jsou právě houby kvůli jejich (jak to jen říct :D) struktuře? :D Chuť mi v omáčkách nevadí, ale jak do houby kousnu, tak nééé. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj ahoj,
    napadlo mě jestli by sis nechtěla zasoutěžit o skvělé kosmetické ceny v GIVEAWAY u mě na blogu, třeba se ráda zapojíš s zkusíš své štěstí! :)
    http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/10/big-smile-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!