06 listopadu 2012

Týdenní příběhy v obrazech No.6

 STŘEDA 31.10.2012

- den kdy jsem si ze svého počítače udělala reklamní plochu, ale pozor podporuju jen ty nejlepší!! :D

ČTVRTEK 1.11.2012

- den kdy jsem si ke snídani dala Pribináčka, ke svačině dala Pribináčka a k večeři si dala Pribináčka

PÁTEK 2.11.2012

- den kdy jsem šla do lesa na šišky a přinesla klacíky a dubové listí

SOBOTA 3.11.2012

- den kdy jsem chtěla mít vlasy jako Cher Lloyd


NEDĚLE 4.11.2012

- den kdy jsme s přítelem oba museli vyfotit vydlabanou dýni

PONDĚLÍ 5.11.2012

- den kdy jsem našla nového zeleného kamaráda Františka a natáčeli jsme spolu celý den video, které v noci skončilo v koši

ÚTERÝ 6.11.2012

- den kdy jsem skoro celej den nic nejedla a pak si dala Tiramisu








Více příběhů ve fotkách najdete na Instagramu - krasnaagata

Tak zase příště...Š.





3 komentáře:

  1. Závidím ti tvůj Pribiňáčkový den :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tiramisu, ach. btw máš tetování?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tetování zatím nemám, ale plánuju a právě k této tatérce! Je široko daleko nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!