01 prosince 2012

Když jsem nestíhala



Ano, a je to tady NESTÍHÁM a proto jsou tu omluvy možná pro někoho výmluvy :D
Říkala jsem si, jednou za týden fotky na blog přece není nic těžkého, ale ouha už jsem to jednou porušila a tenhle týden se mě to  "poštěstilo" po druhé. 

Omluva-výmluva číslo

1. minulý týden jsem skoro ani nestihla fotit, jelikož mě v úterý zavolali (jak už všichni víte), že jsem vyhrála a  v sobotu jsem pozvána do Státní Opery na předávání Českého slavíka, což znamená jediné NEMÁM ŠATY!!! celý týden se nesl v duchu shánění šatů a na to, že bych mohla fotit jaksi nedošlo.

2. byla jsem v Praze a na Slavíkoj - ano ani o víkendu jsem nefotila, v sobotu byl kvůli Slavíkoj takový shon, že jsem stihla vyfotit jen Operu .V neděli se objevil malý záchvěv, takže se v úterý můžete těšit na fotky z Práglu.

3. byla jsem v Brně - ano, ani tam jsem nefotila, přítel byl na operaci, takže jsem nemyslela na nic jiného (aspoň ty super záchody na klinice jsem mohla vyfotit :D :D)

4. byla jsem u přítele, počítač byl doma, tudíž chápete proč jsem nenapsala článek :D 


5. byla jsem v Brně - ano opět, nedivte se!! :D

6. už je sobota, asi to opět nechám na 14-denní shrnutí :D


Jo a abych nezapomněla, na nejdůležitější "výmluvu" - každý den sedím u počítače a vybírám dárky!! Protože se prý blíží Vánoce, kdyby jste náhodou nevěděli!! 

2 komentáře:

  1. :D:D Ale hlavní je, že jsi tady s námi stále, no ne? :D Taky, když byl přítel ve špitále, tak jsem byla trošku na trní no ...
    Těším se na ty fotky =)

    OdpovědětVymazat
  2. what a lovely idea, i like the pictures and the ix of the 3 colors, very good
    and emotive <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!