12 prosince 2012

Týdenní příběhy v obrazech No.11


 STŘEDA 5.12.2012

- den kdy jsme, tradičně v kruhu rodinném, začali péct pracky. Pro mě nejbáječnější cukroví!! ♥
ČTVRTEK 6.12.2012

- den kdy se náš dům změnil ve vánoční království. A kdyby bylo po mém nejradši bych sepsala vyhlášku, že outdoorové osvětlení, smí se prodávati jen v barvě bílé!!
PÁTEK 7.12.2012

- den kdy jsem si načla dárek od Milukáše, ohřála a zjistila, že je to hnus!

SOBOTA 8.12.2012

- den kdy jsme byly omrknout jarmark a načuchat vánoční atmosféru (nebo spíš medovinku :D)

NEDĚLE 9.12.2012

- den kdy jsem poprvé pekli kaštany a nevěděli co na ně říct







PONDĚLÍ 10.12.2012

   - den kdy na mě sedli Vánoce a skoro celý den si pouštěla tenhle        song, který už k těmto svátkům, tak nějak patří...







ÚTERÝ 11.12.2012

-  den kdy Instagram uvolnil aktualizaci s novým filtrem, do kterého jsem rovnou šoupla naší báječnou Marii, při ranní masáži!


A jak si užíváte dobu předvánoční vy?






Více příběhů ve fotkách najdete na Instagramu - krasnaagata

Tak zase příště...Š.



2 komentáře:

  1. Ta masáž je boží :D, hlavně její výraz. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Šárko, tak tenhle nápad chce velký potlesk...perfektní deníček a díky za připomenují Janka Ledeckýho (už jsem tu písničku neslyšela léta).
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!