08 ledna 2013

Týdenní příběhy v obrazech No.14

STŘEDA 2.1.2013

- den kdy se k nám zatoulalo kotě, po dvou dnech, ale bohužel šlo zase o domů dál...

ČTVRTEK 3.1.2013

- den kdy si mamina udělala radost a přijala do své rodiny dalšího člena, říkáme mu "Mamacomp"

PÁTEK 4.1.2013

- den kdy jsem chtěla, aby celý svět pochopil, že Nugeta NENÍ Nutela, a kterou z nich miluju ♥




SOBOTA 5.1.2013

  - den kdy se na teploměru v mém podpaží objevilo číslo 38°, zalehla jsem do peřin a pustila si mou oblíbenou ♥






NEDĚLE 6.1.2013

- den největšího zesocializování, ten den jsem poprvé dovolila lidem
anonymně,  mě vyslýchat - http://ask.fm/krasnaagata
PONDĚLÍ 7.1.2013

- den kdy jsem se loučila s Vánoci ( odstrojování stromečku tak hrozně bolí! :( - jehličí mám všude :D)

ÚTERÝ 8.1.2012

- den kdy jsem se probudila a moje oči se rozzářili, asi jako malému dítěti *sněží*. Miluju nadevšecko jaro a léto, ale padajícímu sněhu se snad nic nevyrovná ♥
- den kdy jsem se rozhodla zveřejňovat fotky ve větší velikosti. Co na to říkáte??














Více příběhů ve fotkách najdete na Instagramu - krasnaagata

Tak zase příště...Š.

3 komentáře:

  1. Mamacomp :D
    My máme stromeček až do února, takže tohle mě ještě nečeká. Mamka má ty světýlka ráda, tak jí to nevadí. :D
    Větší fotky - více uvidíme. :)) a taky lépe. Taky u nás sněží, ale u nás začalo později, takže jsem se z toho radovala až ve škole :D

    OdpovědětVymazat
  2. taky ještě stromeček máme, doma i v kanceláři a odstrojení obou je na mně :D
    to kotě je úžasné, škoda, že už vám nezůstalo... Emeli je úžasná a větší fotky jsou super!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!