20 února 2013

Týdenní příběhy v obrazech No.20

Kulatiny!

Výjimečné kulatiny!

Kdo sleduje na Facebooku už ví o co jde!

Týden mého života do podrobna!

Týden života s WEEK OF LIFE!


SOBOTA 9.2.2013

první fotka je vždycky divná/se psem na procházku/u babičky/vzpomínka na to jak jsme ze sklepa chtěli udělat zámek/zmrzla větev/fénování/vaření čokolády/tady jsem nic nedělala/plánování rádia

NEDĚLE 10.2.2013

ranní rutina/vepřo knedlo, to prostě žeru/bez čaje nežiju/Dianka a povel sedni/Pavel si hrál na opraváře/fotka v zrcadle nesmí chybět/mistr Yoda honí blechy/mamka a první dort/odpočívání

PONDĚLÍ 11.2.2013

všude samý pytlíky/ranní cvičení/třídění kosmetiky/jedovatá polévka/nejlepší oběd/přesnídávku můžu/jsem chorá/programovat?jedině nahý/dobrou noc

ÚTERÝ 12.2.2013

hlídání prcka/vydatná snídaně/nádherné počasí/kočky nechtěj ven/Charles má zásek/učím se francouzsky/tvořím článek/mám teplotu/smrkám

STŘEDA 13.3.2013

osvěžení po ránu/to jsem nemyla já/peníze Charlesoj za spaní/výborná UHO/výzdoba na zítra/ochutnávka čajů/dort pro Meinlovce/cesta domů/večeře

ČTVRTEK 14.2.2013

už je svlečenej/kočka rozlila čaj/zbytek z oběda/fotíme kafe/k obědu tortillu/dobré rady/valentýnské sladkopapání/večerní Firtsclass/bez odlíčení neusnu

PÁTEK 15.2.2013

sprcha/Diančin plajzák/oběd uvařit nestíháme/albertový šmírák/zase sníh/zkoušení světla na nepohyblivých věcech/jdeme si pro pásky/tak už je to tady/plesové chlastáníčko

Tak jak se vám líbí tenhle styl týdnu? Víc nebo míň?





Více příběhů ve fotkách najdete na Instagramu - krasnaagata

Tak zase příště...Š.



2 komentáře:

  1. Je to skvělé. Já vedu něco podobného, Projekt 365 (http://thedaysy.tumblr.com/) a už třetí rok. Je super, když se pak člověk ohlédne zpátky třeba i rok a přesně mu fotka a kousek textu připomene, co dělal. x)

    OdpovědětVymazat
  2. sakra, dostala jsem z těch tvých fotek hlad :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!