14 března 2013

Čtvrteční dávka fotografů No.6


Rebeka Vodrážková


Přiznám se, že ani nevím jak jsem tuhle báječnou osobu našla. 
Vůbec to nebylo přes její fotky, že fotí jsem zjistila, až docela dlouho po té..Musím říct, že celkově ze všech fotografů, je mě právě ona asi nejbližší, její fotky na první pohled nejsou možná nikterak zajímavé, vyvolávají ve mně však pocit lehkosti, přirozenosti, jednoduchosti...jakoby vlastně o nic nešlo. 
A to je to co mě baví.


Na fotce blogerka Zuzka Gašparovičová - Red poppy stories



Zaujala vás tak jako mě? 

3 komentáře:

  1. tahle se mi líbí, souhlasím s tvým popisem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano zaujala mě také..:) líbís emi ta poslední fotka...:)
    Ano je to takové lehké..:) děkuji. Určitě budu tuto fotgrafku sledovat ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujala mě teda dost!
    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!