05 března 2013

Týdenní příběhy v obrazech No.22

 ÚTERÝ 26.2.2013

- den kdy jsem upravovala fotky z předposledního plesu aneb letošní plesová sezóna s foťákem v ruce končí! (hurá!!)
STŘEDA 27.2.2013 

- den kdy jsem neodolala a k večeři si dala pořádnou dávku waflí, marmelády a hlavně šlehačky!! 
ČTVRTEK 28.2.2013 

- den kdy jsem měla puberťáckou náladu a zavzpomínala na moje první zábavy 









PÁTEK 1.3.2013

- den kdy jsem k snídani nepotřebovala nic víc ♥


SOBOTA 2.3.2013

- den kdy jsem si přečetla program na březen a začala se těšit na 10-tého! Presovaný šťávy totiž miluju!! (Nejsem divná??)
NEDĚLE 3.3.2013

- den kdy jsem zjistila, že moje první láska ze základky se objevila na plakátu Jamrock 2013!
PONDĚLÍ 4.3.2013

- den kdy jsem se rozhodla, že si koupím parku a skoro celý den trávila hledáním té dokonalé! Musím říct, že je to docela záhul! Jaké obchody doporučujete?? 




Milujete wafle? A co plánujete přidat
 do svého šatníku vy??


Více příběhů ve fotkách najdete na Instagramu - krasnaagata

Tak zase příště...Š.



3 komentáře:

  1. bohužel nejsem na žádné shopy expert, tak moc nepomůžu :D, ale podporuji tě v rozhodnutí. Jinak ... dala bych si monte ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Oh, teď jsi mi udělala chuť na ty wafle!! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý fotky, wafle nom nom nom :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!