01 srpna 2013

První srpen



Tak se nám léto přehouplo na tu "kratší" část. 
Taky vám přijde, že srpen uteče rychleji? Celý červenec vstáváme v deset, sedíme s notebookem na nohou a užíváme si toho, že nikam nemusíme. Srpen jakoby nám připomněl, že se s přáteli můžeme vídat i mimo sociální sítě a kecat s nimi až do noci,  chodit na bazén a se psem na procházky, nebo si třeba uspořádat pokoj podle svých představ...
Každý rok si říkám, že to bude jiné, že si začnu užívat už od července, ale jak tak koukám na dnešní den, opět jsem to nestihla. Mám pocit, že první srpen je tak trochu jako první leden, dáváme si předsevzetí co za ty prázdniny ještě musíme stihnout, jediná výjimka je v tom, že to co si slíbíme v srpnu alespoň z poloviny splníme. 
Nuže nainstalovala jsem si do svého chytrého telefonu To.do list, sepsala si pečlivě co bych chtěla stihnout a už se těším na ten pocit, kdy budu vše moct označit za hotovo! 

A jak to máte vy s přicházejícím srpnem a nedáte dopustit na To.do listy?

2 komentáře:

  1. Ani mi to nepřipomínej! Mám pocit, že prázdniny budou zas tak rychle pryč a já si je vůbec neužila!

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. A co máš napsáno v To.do listu? :-))

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!