30 září 2013

Nejsem prostě standard



Nejsem ani trošku princezna a ani trochu vysoká, i když v mé hlavě si můžu představovat cokoli, vím, že to tak není. Bejvávaly chvíle, kdy jsem jen mlčky seděla u zrcadla a vyčítala si na sobě úplně všechno co jsem mohla a nejvíc to, že jsem malá. 

Buď máte štěstí a potkáváte ve svém životě lidi, kterým to přijde roztomilé, pěkné, možná trošku zvláštní , ale rozhodně ne divné...a nebo potkáte lidi, kterým se to nelíbí, protože mají v hlavě zažitý určitý standard, posmívají se vám, neustále vás uráží.
 Všem co mají tenhle handicap jako já, bych přála jen ty lidi v příkladu jedna, protože začínat žít s příkladem dvě, je těžké..hodně těžké. Až poslední roky mám kolem sebe (a neustále potkávám) lidi, kterým to přijde bezvadné, roztomilé a já zvyklá na nadávky ani nevím jak se na to vlastně odpovídá, když řeknou " Je ty si tak malá, to je pěkné"
 Čím víc žiju mezi tlupou pozitivních a vtipných lidí vím, že moje výška je i výhoda, sice nikdy neuvidím na koncert z šesté řady, ale najdou se tací co mě naopak nacpou dopředu, prý aby ta maličká taky viděla. Nebo nikdy neuvidím z fronty na panáka, kdo je za barem, ale místo toho se vecpu mezi lidi, kterým ani nepřijde, že je někdo předbíhá. 
I když  má tahle výška spousta nevýhod, vždycky si ráda připomenu všechny její výhody, protože život je moc krátkej na to trápit se věcma, který člověk stejně nezmění. 


7 komentářů:

  1. Mám jen o kousek víc než Ty. Mít kolem sebe ty správné lidi je to nejdůležitější. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, udělala jsi mi tímhle článkem radost!

    Procházím si teď obdobím "ta prvačka je nějaká malá, koukněte na ní", takže mi udělalo radost, že v tom nejsme sama :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou, ty se tak máš! Je to strašně roztomilý, já mám 180cm a taky jsem dlouho bojovala s tím to nějak přijmout, hlavně taky díky hloupým poznámkám okolí. Ale tak nějak to spravil přítel, který je, paradoxně, taky menší než já, ale ani jednomu z nás to nevadí :)

    Ať žije nestandard!
    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásně napsaný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Čísla sú bezvýznamné. a ľudia, ktorí sú schopní niekoho odsúdiť, ohovárať kvôli niečomu takému nie sú ľudia. a ty si to krásne napísala.

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně tak se to brát má. :) Já sice patřím k průměru, takže pro někoho malá, pro někoho vysoká, ale zase jsem až moc hubená a sledovat pohledy "bože, aneroktička" taky nejsou bůh ví jak fajn. Ale jak říkáš, pozitivní lidi okolo sebe potřebujeme všichni. :)
    PS: mně se líbí, když jsou holky menší, pro mě je to roztomilé a mám okolo sebe takových kamarádek spoustu. Nesměje se jim nikdo, jediný, komu to vadí, jsou ony samy.
    PS: jsem na nové stránce, asi zbytečné, ale prostě to tak je :D

    OdpovědětVymazat
  7. mě celý život každý říká že vypadám roztomile a o to hůř že to není mojí výškou jsem průměrně vysoká , jen mám prostě roztomilejší obličej, pro kteroukoli jinou holku by to bylo milé kdyby jí kluk řekl že je roztomilá, pro mě ale to znamená zase další "depka chvíle" před zrcadlem kdy přemýšlím co je na mě tak moc roztomilé, konec konců každý máme něco, a je asi nejlepší brát to pozitivně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!