03 dubna 2014

Huslenky aneb U Kučerů


Ta chvíle, kdy se ocitnete na vrcholu nějakého kopce, který jste hodinu zdolávali a vidíte jen další kopce, který vás možná taky někdy čekaj. Tak to jsou Beskydy.


Beskydy, které už teď bezmezně miluji a nenávidím zároveň. Důvod proč jsem se tam vydala byl však jeden, ti co znají Můj šálek kávy vědí, že ten vysoký, hubený, zafouslý chlápek s upřímnýma očima a špatnou češtinou, kterého si každý od prvního pohledu zamiloval, už jim kávu bohužel neudělá. Jeho domovem se teď stali Huslenky v Beskydech. 

Vesnice, která se táhne po břehu řeky Bečvy, obklopena spousty kopci, a když se na jeden z nich vydáte, tak zhruba po třech kilometrech, začnete scházet do údolí, tam kde se to jmenuje U Kučerů, tam jeden dům a dvě chalupy, jedna z nich patří Danielovi. Nádherná chaloupka, bez horké vody, kamen, sporáku, pračky a vany se stala na tři dny mým domovem.




Ano, byla tam zima a spousta práce, ale konečně jsem si připadala užitečná. Byla jsem tam, kde jsem v ten moment chtěla být a to je prostě božskej pocit.
Ticho, prázdno a zpěv ptáků.

1 komentář:

  1. Domov. Bydlim o pár vesnic dál a musim říct, že jsi to popsala krásně :) Snad sis ty nekonečné kopečky zamilovala tak, jako já ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!