01 července 2014

Léto

První letní den, co víc si přát, jen to mi stačí ke štěstí. Jaro, jak už jste se dočetli zde, to je pro mě nový začátek, spousta energie, ale léto?  Léto to jsou zábavy, tanec v dešti, letní lásky, zmrzlina, třešně, rybíz, jahody a maliny!! Léto znamená užívat si naplno chvíle, která je teď a tady, neřešit včerejšek a zítřek, je povoleno chovat se šíleně a nezodpovědně. 


Každé léto si snažím užít, jakoby bylo moje poslední. Vždy se bojím, kdy přijde prvního září a všechny nás postaví do latě, zakáže nám bláznivě jezdit na motorce a cítit vítr ve vlasech, zakáže nám sedět u táboráku a nabídne nám kompotované ovoce a tunu marmelád. 


V létě jsou nejkrásnější krajiny, východy a západy slunce! Snídaně na balkóně a grilování na zahradě, kdybych mohla, žila bych  9 měsíců ve městě a od června bych se vrátila zpět na vesnici. Čím víc jsem v Praze a čím víc září slunce, tím víc mi chybí moje maloměsto. Dopředu počítám, kdy už zase pojedu zpět. Pak nasednu do vlaku, sluchátka do uší a úsměv na rtech...


1 komentář:

Děkuji moc za všechny komentáře!