03 srpna 2014

Road trip No.1 - Orlické hory a Polsko

Dlouho jsem nenapsala žádný článek, ale teď to přijde! 
Před dvěma týdny jsme se ze dne na den rozhodli, že pojedeme na výlet. Hrady a zámky nás moc neberou a tak jsme rozhodli pro Road Trip, užívat si krásy přírody Čech a Polska. 
Místo focení jsem na telefonu, ale přepla na video a vznikla tahle dvacetiminutová nahrávka! 
Není nic lepšího než prázdniny trávit se svými přáteli a pořádně zablbnout! 


Kdo to vydržel až do konce je borec!

Jo a tady ještě bonusový video mých keců, ale ne že mě pak přestanete mít rádi!   



A pokud se někomu video líbilo, napište sem do komentářů nebo na youtube, čeká mě totiž za týden výlet do Beskyd, tak ať vím jestli radši fotit nebo natáčet :)


4 komentáře:

  1. Bavilo mě to. Veselý výlet jste si udělali a já viděl alespoň trochu na živo pár dalších twitteristů. No uvidím, kdy už bude záběrů dost ;) :D ale Beskydy ještě zkousnu.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi to líbilo. Překvapilo mě, že jsem to vydržel celou dobu, ale když se člověk nenudí..

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!

Follow by Email