08 dubna 2016

No Poo aneb žito na hlavě


pinterest.com

Možná si klepete na čelo, ale je to tak. O metodě No Poo jste už určitě slyšeli, někteří z vás už i jistě zkusili, ale tohle prostě není pro každého. Dlouho mě trápily zplihlé vlasy a šampony na objem nepomáhaly, někdy spíš dělaly přesný opak. Zkoušela jsem si mýt hlavu jen vodou, ale na to abych to dotáhla dokonce mi chyběla jedna věc a to trpělivost, kterou prostě moc nemám. No a když jsem narazila na to, že se dá hlava mýt i moukou, řekla jsem si, že nemám přeci co ztratit. 
Něco málo jsem si o tom našla, ale zase ne moc, přeci jen ta moje trpělivost, že? A tohle mi pro začátek stačilo.

Žitná mouka obsahuje spoustu vitamínů, betakaroten (hydratace vlasové pokožky,vzabraňuje předčasnému stárnutí buněk a chrání vlasové vlákno ), lutein (ten je sice perfektní na zrak, ale taky ničemu neuškodí),vápník, draslík, mangan, selen a zinek, tohle kombo podporuje růst vlasů a regeneraci vlasové pokožky. 
A tohle všechno najdete v obyčejný žitný mouce za dvacetosm korun.

Jenže, na začátku je vždycky nějaký “co když", znáte to!
      1. Co když na sebe budu sama koukat jako na blázna, páč si matlám na hlavu mouku.
      2. Co když lidi budou koukat na mě jako na blázna, když jim o tom řeknu. 
      3. Co když bude kolem toho spoustu práce navíc (než se to připraví a bla bla).
      4. Co když budu vonět jako chleba vytaženej z pece (ta vůně je krásná, ale nechci ji na hlavě)
      5. Co když to stejně bude k ničemu, protože mě už přece nic nepomůže.

A jak to nakonec dopadlo? Ano, poprvé to bylo divné. Koukáte na to a říkáte si jak si to dát asi na tu hlavu, ale je to prosté. Představte si, že si na hlavu dáváte spíš masku než šampón. Příprava je víc jednoduchá, než jsem si myslela. V koupelně už mám dózičku s moukou a vedle ni misku se lžičkou, před sprchou jen dám dvě lžičky mouky do misky, přidám trochu vody, zamíchám a tadááá, směs je hotova asi za 46 vteřin.

Po nanesení na hlavu trochu vmasíruju (spojte si příjemné s užitečným) a nechám chviličku působit, ano chviličku znamená chviličku, takže cca. 2minutky. Teď vlastně přichází nejtěžší a zároveň nejpříjemnější část. Všechno teď musí dolů, pokud jste zvyklý stát pod sprchou minutku, na spláchnutí mouky počítejte aspoň se čtyřma, což je vlastně skvělý jen tak stát pod horkou vodou 😃 

Nu a je hotovo, vysušit a mrknout do zrcadla, už teď poznáte rozdíl. Čím déle budete tohle praktikovat, tím víc si na celý proces zvyknete a bude vám připadat úplně normální tak, že o něm dokonce začnete mluvit před svým klukem a pak i na veřejnosti. A pokud vás to celé ještě nepřesvědčilo, schválně si takhle zkuste mýt hlavu, třeba týden a pak přejděte znovu na svůj oblíbený šampón a poznáte ten rozdíl. 

Jo a ještě něco navíc! Tím, že jsou vlasy zdravější, jsou taky pevnější a účesy teď drží mnohem lépe. 
Tak pojďte do toho! :)



1 komentář:

  1. No pane jo :D Nejdřív jsem si myslela, že se tu někdo zbláznil :D já teda na vlasy používám radši masky, co nejméně chemické, hlavně z eshopu Aloxxi - http://eshop.aloxxi.cz/ - mám je hrozně ráda... :)

    Ale vypadá to, že tohle asi vážně zkusím, i když budu vypadat jak idiot :D nebo si tak budu minimálně připadat :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!