22 července 2011

Sebevědomí

Zaujal mě dnešní rozhovor s Tomášem Třeštíkem na CZF, ten názor k módě se mi víc než líbí, souhlasím s tím, že "Oblékání je každého osobní věc, jeho boj..", to je přesně můj názor, bojujte za svůj styl, nekopírujte a hlavně úspěšnost vám zajistí sebevědomí.Sebevědomí člověk má hnedka více příznivců :D Já vím se sebevědomím je to jako na horské dráze, jednou jsme dole jednou nahoře jak se to zpívá ve známe písničce Život je jen náhoda. Návod na zvýšení sebevědomí nevlastním jen pár rad, které pomohly mě, ale každý člověk je originál..
1.Buďte k sobě upřímní. Pokud chcete zvýšit své sebevědomí, musíte si uvědomit, že sebevědomí nelze koupit nebo vypůjčit, sebevědomí si musíte vytvořit.
2. Udělejte to, o čem jste vždycky jenom snili. To obrovsky pomůže Vašemu sebevědomí.
3. Buďte i tak trochu sobečtí. Tohle je přece Váš život.
4. Když vás něco srazí na kolena, zdvihněte se, nejste jediný člověk na světě, který má problémy, a to že zvládnete něco těžkého překonat, vás udělá rozhodně sebevědomější.
5. Pořiďte si diář, pište si vše co potřebujete stihnout, udělat, když si večer sednete a zjistíte koli věcí jste stihli, budete na sebe pyšní.
6. Říkejte si, že jste krásná, nic nezvýší vaše sebevědomí tolik jako pohled do zrcadla a říct si "dneska mě to fakt sluší" i když si budete chvíli připadat jako blázen, bude vás to bavit Smile
Víc mě toho nenapadá, rozhodně sami sobě věřte, není nic snažšího. Cool

1 komentář:

  1. já mám svůj vlatní návod na to, abych si začala více věřit. je to kniha Sebedůvěra od Roba Yeunga. pracovala jsem s ní jendou a rázem se ze mě stal jiný člověk. za rok jsem na všechny jeho slova pozapomněla a tak se chystám knihu oprášit, pročíst si ji znovu, pracovat s cvičeními a jsem si jistá, že mě to zase skvěle nakopne :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!