21 července 2011

Young people

Mladí lidé … ach chtějí být tak originální a přitom jsou skoro všichni tak stejní..chtějí být dospělí a přitom jsou ještě dětmi…Byly jsme kdysi opravdu tak stejní?
Nebyli!Teda ano byli, ale něco nás od těch dnešních teenagerů liší- sociální sítě a hlavně facebook. Ano,chtěli jsme být originální a byly jsme všichni stejní,ale kdo to o nás věděl, že moc rozumu nemáme? Rodiče, přátelé, škola, ale ne celý svět. Ano, když nám bylo 13 chtěli jsme maminčiny lodičky, nalakované nehty a aspoň malinko rtěnky na puse, ale to nás liší mi to jen chtěli, oni to mají. Což o to, není nic špatného doba se mění, ať si slečny z šestých tříd začnou malovat řasy, ale to na co se někdy musíme dívat…Sakra holky my víme, že nemáte rozum my ho taky nikdy neměli, ale nechte si sakra poradit! Dobrá, dobrá jak se malujete je to vaše věc(i když to, že kvůli tomu stáváte o dvě hodiny dřív, to vám teda vůbec nezávidím)a to že teď chcete vypadat starší a za 10 let budete chtít pravý opak vám asi ani radši říkat nebudu, ale proboha co je to teď za módu říkat "já jsem hnusná" Ono se to oblíkne, namaluje, udělá 20 stejných fotek před zrcadlem jen pokaždé kouká jinam, nebo špulí pusu jiným směrem, pak to honem,honem hodí na profil a napíše pod to "vypadám tam hrozně" tak proč to tam dáváte!!Už mě to sakra někdo vysvětlete, nedám si přece na svůj profil fotku co se mě nelíbí!! Další statusy ,které skoukávám" můj život nestojí za nic"tak tohle nechápu už vůbec..ani nevím co k tomu říct, nejhorší je když tenhle typ statusu tam píšou denně, já věřím život puberťáka není jednoduchý a to hlavně teda pro vaše blízké :D ale i pro vás, sama jsem byla puberťákem, taky jsem měla trapný rodiče co nic nevěděli, neměli styl, ničemu nerozuměli, kolikrát jsem si říkala jestli nejsem adoptovaná, chtěla jsem utíkat z domu s tím, že mě nikdo nemá rád, ale nad tím jsem přemýšlela pár minut a pak jsem šla ven za přáteli, na co tak zbytečné myšlení, jste mladí užívejte si! J
Uf, teď si připadám jako kdybych zatratila teenagery, to vůbec ne, ve skrytu duše když s nimi mluvíte jsou to sice puberťáci, ale připomínají mě mne, jsou správně praštění, ale přitom je na nich znát, že už nejsou děti, mám je ráda..jen kdyby začali konečně žít, protože život na facebooku..to není život a věřte mi, těch 420 přátel to nejsou pravý přátelé..

1 komentář:

  1. Moc hezký článek. Souhlasím asi se vším, co jsi tam napsala. Sama za sebe jsem velice ráda, že jsem vyrostla bez internetu a sociálních sítí. Ani teď žádný takový profil nesdílím (krom toho blogového tedy) a ani o něj nestojím. Jsem ráda, že jsem své dětství a pubertu prožila venku, při sportu a s opravdovými fyzickými přáteli a ne s virtuálními jmény na facebooku. S těmi těžko zavzpomínáte, co jste spolu prožili. Vlastně tak trochu nastávající puberťáky a další generace lituji..
    Opravdu trefný článek!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!