04 srpna 2011

Mánie jménem Hello Kitty

Ano, opravdu už je to mánie a kdo ji nezpozoroval je slepý, hluchý nebo žije na opuštěném ostrově:D
Hello Kitty ovládla svět, nejdříve ovládla Čínu a Japonsko (což už je polovina světa :D ) a teď  už je všude kolem nás Hello Kitty tašky, Hello Kitty jogurty s postavičkami a prstýnky, Hello Kitty trička zaplavili nákupní centra. Hello Kitty miluje malá tříletá slečna i dvacetiletá téměř dospělá žena :D Ano i já jsem propadla touto mánií, ale čeho je moc toho je..však to znáte :D Každý má snad nějakou úchylku (prosím řekněte, že nejsem jediná! :D) a tak já i přes normální oblečení, přes normální stříbrné šperky mám krabičku Hello Kitty a v ní šest postaviček a dva prstýnky, jogurt si kupuju pravidelně jednou týdně ale pozor, sice při pohledu na Hello Kitty vždy vykřiknu hlasité „jéé“, nejsem šílenec :D Opravdu nemusím mít vše Hellou Kittovské, mě stačí jen  drobnosti.
Takže abych to shrnula do jedné smysluplné věty, řiďme se heslem dnešní doby BSS – buďme sami sebou, nestyďte se za to že něco milujete, jako já se nestydím, že miluju černé, šedé a hnědé oblečení s prvkem dětinsky růžové kočičky, protože to jsem prostě já!
Mimochodem dneska mě v drogérie rozesmála jedna věc, aneb Hello Kitty je všude :D

3 komentáře:

  1. :D :D Och, tak to je ovšem vtipné.

    OdpovědětVymazat
  2. je to mila znacka, ja vzdy pokukujem po kozmetike od hello kitty :)))

    http://randomgirl22.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. No, minulý víkend jsem narazila na vibrátor Hello Kitty. Takže ty vložky už mne snad ani nepřekvapují. V první chvíli jsem měla taky takovou klasickou reakci:"Jééé". Pak mne přítel zpražil tím ať si uvědomím kam se pak Hello Kitty strká :-DDDD

    http://alushkainlondon.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!