05 prosince 2011

.

Myslela jsem, že mě se tohle nikdy stát nemůže, ale ouha - práce-škola-práce-práce-práce, člověk pak přijde domů hodí nohy na sófá zapne televizní noviny (které ho většinou ještě víc znechutí) a usíná.
Nemám už ani náladu točit kolečkem myši a sjíždět facebook, blogger natož pak něco smysluplného napsat...Jediné o čem bych mohla psát je práce..

Včera jsem se s mojí frendkou Dájou ZDE , rozhodli, že jsme ještě sakra mladý ženský, že si nebudeme ničit život chozením do práce, která nás nebaví a rozhodli jsme se, že začneme něco dělat! Tolik plánů máme v našich hlavách, ale aspoň sníme, život bez snění ,vám řeknu, je pěkně na houby!
Základ jsou kurzy, hledat ale kurzy je zatraceně těžké,takže pokud by jste měli zkušenosti s nějakou stránkou o kurzech šup sem s ní! :) Děkuju!


Život je od toho aby se žil, ne přežíval!

3 komentáře:

  1. a jaké kurzy hledas? Ja ted prave hledam nejaky graficky.. jo ten by se mi hodil :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkný blog, texty! A jsem na tom podobně, též jsem jen v práci a v práci a jsem z toho už unavená..

    OdpovědětVymazat
  3. tak to přeju hodně štěstí aby vám ty plány vyšly :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!