22 ledna 2013

Týdenní příběhy v obrazech No.16


STŘEDA 16.1.2013 

- den kdy jsem zavítala do našeho měsíčního sekáče, tohle je hrabák v pravým slova smyslu, jak nehrabete nic nenajdete! 



ČTVRTEK 17.1.2013

-  den kdy jsem byla v plném proudu s vyráběním vlastního diáře.
(Chystám článek, aby jste mě ho mohli pomluvit :D)

PÁTEK 18.1.2013

- den kdy mamina byla v Lidlu a přivezla sebou velmi pohodlný leták

SOBOTA 19.1.2013

- den kdy jsem opět upravovala fotky z pátečního plesu(takže fotkou by opět byl jen počítač s hromadou okýnek :D), proto jsem přes rameno vyfotila to co dělal přítel - Week of Life

NEDĚLE 20.1.2013

- den kdy se po skoro všech klubech rozezněla hudba pro Karla, v naší Kotelně to nebylo jinak ♥

PONDĚLÍ 21.1.2013

- den kdy se z rána stalo odpoledne a já snídala svůj nejoblíbenější čaj ♥














Momentálně sedím v Bobo café a piju Juliuse. A co právě teď děláte vy? 





Více příběhů ve fotkách najdete na Instagramu - krasnaagata

Tak zase příště...Š.

1 komentář:

  1. Příjemnou chuť kafíčka! :)
    Já se učím účetnictví, ale za chvíli mířím do tělocvičny dát si do těla, takže se zítra ani nepohnu. :D
    Máte pěkný sekáč, jak tak koukám. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!