02 února 2013

Večerní dávka hudby

Znáte to taky, ležíte v posteli, chatujete s přáteli a nevíte co pustit. Přesně v tuhle chvíli vždy pouštím Mixer.cz.
Dneska byla volba jasná - 4.Na pohodu a relax
Tady je pár songů co mě zaujali...

Petula Clark - Cut copy me

Blink 182 - I Miss you

Richard Hawley - Dont Stare At the Sun

Snow Patrol - New York

Oh Land - Rainbow

A jaký styl hudby posloucháte večer vy?

7 komentářů:

  1. Super! Zrovna jsem potřebovala oživit playlist :)
    Dobrý výběr!

    OdpovědětVymazat
  2. První a poslední mě zaujaly nejvíc ... Na Mixeru jsem byla jednou a při další hudební krizi tam zavítám, jak ta sleduju, znovu. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj. Pozyvam ta na moj blog na ktorom prave prebieha GIVEAWAY:http://anahjalliyah.blogspot.sk/2013/01/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Nejradši mám Snow Patrol! :)

    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. haha, naprosto si mě vystihla!
    nevím, co pustit, tak šup na mixer.cz :)

    OdpovědětVymazat
  6. Žádnou z nich jsem nikdy neslyšela ;) Já poslouchám samý rychlý protože se u toho unavím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mam zase ráda blogy lidí, co fotí! :)

    Jinak už jsem to opisování vypnula, popravdě jsem ani nevěděla, že sem to měla zapnuté .. takže děkuji za info! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!