12 března 2013

Týdenní příběhy v obrazech No.23

ÚTERÝ 5.3.2013

- den kdy jsem se rozhodla, že celý tento týden bude černobílý, zrovna u téhle polévky to nebyl jistě nejlepší nápad, jelikož si nemůžete pořádně vychutnat tu krásu umělé zeleniny z pytlíkové, písmenkové polévky. Vím, že vás to zcela jistě
 mrzí :(

STŘEDA 6.3.2013


- den kdy jsme s rodinou lítali  po Pardubicích a hledali to nejlepší auto pro maminu

ČTVRTEK 7.3.2013

- den kdy jsem se vyprdla na černobílý týden a koukla na kreativního Gebriana - celý díl TU!

PÁTEK 8.3.2013

- den jsem byla se svojí drahou na snídani, v této báječné Litomyšlské mňamkokavárně a vůbec nám nebylo trapné dát si pořádnou dávku hermelínu a zakusovat to domácí paštikou! 

SOBOTA 9.3.2013

- den kdy jsem zjistila, kdo navrhuje tyto úžasné  modely - Eric Daman

NEDĚLE 10.3.2013

- den kdy jsem v práci byla od rána do večera a začínala ho kávou s pořádnou dávkou domácí šlehačky!
PONDĚLÍ 11.3.2013

- den kdy jsem zavzpomínala na včerejšek a na vynikající překvapení od úžasné kolegyně! Miluju jahody! 














A co váš týden? Milujete jahody? a Adama Gebriana?


Více příběhů ve fotkách najdete na Instagramu - krasnaagata

Tak zase příště...Š.



2 komentáře:

Děkuji moc za všechny komentáře!