06 prosince 2014

Nechátrej maličká


Můj blog chátrá dnem víc a víc, ale já nikoli! 
Od té doby co jsem přesídlila ze Šálku do Sisters a přestěhovala se z Ortenova náměstí na Ortenovo náměstí (to měl být vtip, který bohužel pochopí jen zasvěcení), se můj život obrátil vzhůru nohama a neustále běží a jen tak se nezastaví. Hrozně ráda bych všechno co prožívám psala na blog,ale shromáždit svoje myšlenky, to mi někdy zabere i půlku dne. Jinak totiž vypadají asi nějak takhle :


Ty bláho v Sisters byl Velčovskej a taky pan Müler, kterýho prostě miluju! Teda oba je miluju! A včera jsem konečně viděla Vaňka, protože to je prostě nejvíc nejlepší chlap! Jo a Karol s Frantou jsou nejlepší a taky mám novej kabát za 140 kaček, už jste byli v tý nový kavárně a co v Paralelním polisu? Víte, že v Myrawcafe mají taky mandlový mlíko? Jo a taky začínaj Vánoce, Merry Christmas!To zas budu koukat na Polární expres od rána do večera a nebo taky na ten film s Whoopi Golberg, protože sice miluju Ježíška, ale filmy se Santou mě dostávaj do kolen. No a taky jsme před dvěma týdny natočili challenge video u kterého se ty dva týdny jenom tlemíme a možná ho i někdy zveřejníme na supr ultra novým youtube kanále Máme doma obludu, tím jsme vůbec nemysleli Marii a ani žížaly a dokonce ani Jirku. Jirka je náš novej spolubydlící, Pavlův nevlastní brácha a můj best friend, asi uděláme best friend TAG! 
A včera bylo Mikuláše, to znamená, že jsem zase zaspala Barborky, tak se všem omlouvám.Cpu tady u toho perníčky a piju kontryhleovej čaj a vůbec mě nepřipadá, že je prosinec. 

A to vážně nechcete!

Užívejte předvánoční čaj čas a já se zas někdy ozvu!

***

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře!