21 ledna 2015

Co mě dostalo

Tak jsem si všimla (ne teď, ale už jako dávno), že má každý bloger pravidelnou rubriku, tak jsem si řekla (abych nebyla pozadu), že si taky nějakou vytvořím. A tak vznikla rubrika "Co mě dostalo", protože mě prostě denně dostává milion věcí a je třeba je ventilovat. 

Třeba dneska jsem se rozjela AŽ na Palmovku (bydlím v Holešovicích, takže zajížďka veliká!), podívat se do drogerie PeMi, která tam stojí už několik set let. Navedla mě na ni Terezka (pokud něco nemůžu najít píšu jí, ta ženská ví uplně všechno!). Oficiálně tuhle drogerku pasuju na nejlepší drogerku na světě! Našla jsem tam to co jsem potřebovala a dokonce i to co jsem nepotřebovala, to co jsem hledala už půl roku. Dokonce i můj nejoblíbenější suchej šampon pro kterej si jezdim do Douglasu a obrovskej výběr olejíčků od Saloosu. Sehnala jsem tam i Chia semínka! A to všechno za božský ceny, i když jsem tam nakonec nechala šest stovek, stálo to za to! 
 Jo a maj i e-shop! www.pemi.cz




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře!