31 ledna 2015

Standart

Přesně před deseti dny jsem si řekla, že si vytvořím menší rubriku, do které budu pravidelně přispívat. Sice nevím s jakou pravidelností, ale další "Co mě dostalo" je tu! Za těch deset dní mě dostalo tolik věcí, že bych měla psát každý den, ale kdo to má stíhat, že?!


Je to tady! Držím v ruce magazín, TEN magazín! Díky tomuhle magazínu, věřím ve sny. Když se chce, všechno jde a všechno dokážete, i když vám okolí tvrdí přesný opak.
Magazín o kávě, od nadšenců pro nadšence. První magazín u kterého mi ukápla slza, prví magazín na kterém mám věnování, první magazín, který pro mě znamená víc, než kdejaká kniha, první magazín, který budu číst třeba desetkrát po sobě a pořád nebudu mít dost, první magazín, který držím s hrdostí v rukách, i když jsem ho nevytvořila, první magazín, který bude mít své čestné místo na poličce.
Pokud milujete kávu a celý kávový sci-fi svět, je tenhle magazín totální mega nutností! A pokud to nemáte daleko do Holešovic, stavte se pro něj zejtra v Jatkách 78!


Všecko ostatní info tu - www.standart.sk

2 komentáře:

  1. výborný! a ty ses nějak podílela na jeho vzniku? viděla jsem spoustu fotek na insta, ale pořád v tom mám trochu zmatek :D

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, já bohužel ne :) Je to magazín pár mých přátel! Bude vycházet jednou za čtvrt roku a sehnat ho můžeš v každé dobré kavárně! :)

      Vymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!