04 ledna 2015

Filmy o ničem

Miluju filmy o ničem. Jen tak sedíte a sledujete začátek a konec, ani nevíte, že byl někde nějaký děj. V tu chvíli se cejtim strašně odpočatě, od začátku jsem věděla jak to skončí, nic mě nepřekvapilo a vše bylo tak, jak má být. 
Včera jsem jeden takovej viděla, byl o ničem. Pořád na něj myslím, nevím proč. Možná byl víc, než jen o ničem. Možná to nebyl jen klasickej americkej cajdák. A nebo možná byl. Možná mě prostě jen dostala ta hudba. A tak sedím na podlaze, na nohách notebook a pořád dokola pouštím Lost Stars.


Love song/Begin Again

1 komentář:

  1. Keira Knightley mě tam celkem překvapila, celkem bych o nový film s ní stála, ale já se naopak příliš nevyžívám ve filmech o ničem, ale zároveň nesnáším u filmů přemýšlet. Kdo ví, možná to shlédnu, možná ne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!