08 ledna 2015

Nic není tak hrozný, jak se zdá

Poslední tři dny jsem zažívala neuvěřitelnej pocit štěstí, byla jsem jak smyslu zbavená, pracovala do čtyř do rána a vstávala v osm. S pusou od ucha k uchu se smála na lidi v tramvaji, smála jsem se i na lidi, které nemám ráda, smála jsem se do zpráv a dopisů. Jenže jednou jste nahoře a pak zas dole, což je prostě život. Je až děsívý, jak rychle jsem si na tenhle pocit zvykla. Ale v tomhle divným stavu jsem hlavně proto, že jsem udělala dobrou věc. Znáte to, ublížíte tak trochu sami sobě, aby lidi okolo vás mohli být šťastní. Nikdy nedávám na sobě znát jak moc to bolí, možná si to ani sama nechci přiznat. A tak přepínám soundtrack Love song na Have a Great Day a vím, že nic není tak hrozný, jak se zdá. 

You can do what you want
The opportunity's on
And if you can find a new way
You can do it today
You can make it all true
And you can make it undo
you see ah ah ah
its easy ah ah ah
You only need to know


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře!