24 února 2015

Irská a koláč

Co mě dostalo tentokrát? Celej tenhle divnej den! Snad je to počasím nebo tím, že od rána do večera slyším zbiječky pod domem, ale prosím řekněte, že není chyba ve mně! A i když se poslední dobou totálně otrávená a demotivovaná, vyrazila jsem na narozeninovou irskou do Kafe Karlín. On jim je totiž už rok! 
Znáte to, ráno se probudíte a celej den myslíte jen na irskou! Dala bych si dvě, ale nechtěla jsem vypadat jako nenapitec. K tomu ještě koláčík, kterej byl famóza! Domů jsem si odnesla balíček Rwandy, kterej se ale u nás, díky nepřítomnosti mlýnku, moc dlouho neohřeje a poputuje do hor za Danielem. Musím říct, že mě tohle všecko udělalo hezčí den! 
Jo a taky jsem se pak stavila do Šálku, kde je to prostě vždycky skvělý, vidět lidi který milujete. Tímto končí sentimentální vsuvka a jde se spát! Jaký den jste měli vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře!