14 února 2015

Sobota čtrnáctýho je lepší než pátek třináctýho

Vždycky jsem milovala pátek třináctýho, kdoví, zda to nebylo jen pro to, že ho ostatní nesnášeli. Letos se však pátek třináctýho změnil na nejhorší den v roce, teda ne že bych na něj chtěla házet vinu, ale prostě ten den byl, tak to schytal, chudák.
Na sobotu čtrnáctého se zase letos každej zamilovanej páreček jenom třásl. Tyhle ty zamilovaný svátky mě nikdy moc nebrali, ale co osud nechtěl, začali jsme spolu s přítelem chodit 14.2., takže se zamilovanejm párům prostě nevyhneme, patříme k nim. Letošní čtyřleté výročí jsme odstartovali trhama na Náplavce a ať chcete nebo nechcete, ta atmosféra je tam božská! V jedné ruce kafe od kluků z Brewbar (tentokráte od Drop Coffee) v druhé tulipány (já je prostě miluju), už jenom to sluníčko chybělo, za něj by moje promrzlé ruce jistě poděkovaly.
Rychlý čaj v Neustadtu, pak se rozdělit. Pokecat s kamarádkou v Anonymous coffee (omg!hrnky od Marvela), do Pražírny na hermelín a zpátky domů. Dát tulipány do vázy, neuklízet, koukat na Dva a půl chlapa, psát články a učit se anglicky, pít čaj a mazlit se s kočkou. 
Prohlašuju sobotu čtrnáctého za můj oblíbený den.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře!