20 května 2016

Život je jedna velká jízda





Někdy se věci dějí tak rychle, že ani nevíte, že se dějí.
To se mi stalo v posledním měsíci, když si to všechno shrnu, říkám si, kdy se to všechno stalo?

Konec v jedné práci, hledání práce druhé, spousta emailů, telefonátů a osobních setkání. Nespočet nabídek práce a rozhodování se, jakým směrem se teď vrznu. Zůstanu tam kde jsem si jistá v kramflecích nebo se hnu a vystoupím z tý mojí pohodlný zóny? Rozhodnutí postavit se na vlastní nohy. Do toho neustále poslouchat KLÁRU. Ta mi vždycky zvedne náladu. Spousta hádek a usmiřování, protože jsem prostě nebyla ve své kůži. Nemoc. Nechuť cokoli měnit. Otrava se střídala s vlnama štěstí.
No a pak mi začali vrzat boty, podle babičkovských rad na Google to prý znamená přísun peněz! S úsměvem na rtech jsem si řekla, že se není čeho bát.
Koncert Marpo. Zamilování na první pohled.
Všechno dobrý. První práce v kapse, i když těžší než jsem si myslela. Tolik probrečených nocí, ale jedu dál. To dám. Druhá práce v kapse. Obklopila jsem se skvělejma lidma. Tady je to boží. Jsem tu správně. Rozhodnutí, že s kamarádem oprášíme náš starší projekt. Spousta kurzů, akcí, přednášek. O víkendech vrácení se za kávovar. Nákup knížek, který nestíhám číst. Objevení toho jak skvělý je mít ve sluchátkách podcasty. Poslouchání inspirativních rozhovorů a angličtiny nonstop. Zapsání se na živnosťák. Strach, vzrušení, pro mě velkej krok. Nikdy jsem se necítila jistější. Rozhodnutí, že se ze mě na měsíc stane minimalista, protože je třeba se zase stěhovat. Hledání bytu je teprve přede mnou a bude to zase jízda, jako vždycky.

Zvládnu to. Vím to.
Jsem mnohem silnější než před rokem, než před měsícem, než včera.



1 komentář:

  1. Tohle je úžasně povzbudivý článek! Jistota a síla jsou strašně důležité. A Klára skvělá. Hodně štěstí v nových začátcích!

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!