29 června 2016

Zase o změnách


To si  takhle jednou sedíte v Rígráčích a mluvíte o tom, jak byste nejradši zkusili a zažili úplně všechno a máte toho v hlavě tolik, že o tom ani nedokážete soustředěně psát na blog.
Chtěla bych vám povídat třeba o tom, jak se každej den nadchnu pro nový věci, jeden den vyrábím lapače snů a druhej den zase hledám buddhu na eBay. Jak si nemeju hlavu šamponem a už ani žitem, ale mejdlem. Jak jsem začala pít Manu a že zas začínám chodit na badminton. O tom jak s Jirkou máme web plnej hudby. A taky třeba o kávě a o copywritingovým světě. A tak jsem si řekla, že do toho prostě jdu.
Jenže tenhle blog je tak trochu spíš deníčkovej a asi ho tak chci i nechat. Je to taková moje vrbička. Tak jsme si vymyslela novej blog a třeba to bude blbost mít dva blogy a třeba taky ne, když já furt ráda něco zkoušim, vždyť mě znáte.

Tak čau TADY !


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře!