31 července 2016

Začněte být šťastní!



Znáte ty momenty, kdy jste nejšťastnější na světě? Tak tohle je ten moment. 

Zastavila jsem se a dívám se na ruku, kde je obmotán provázek s balónkem na druhém konci. Chce se mi brečet. Cítím jak jsem v ten moment šíleně šťastná. Podívám se před sebe, kde mám ty nejskvělejší lidi, které znám. 

Jsem tolik vděčná, že je mám.

Život se mi teď mění každým dnem, nestíhám si ani uvědomovat jak moc báječnej ho mám a kolik skvělých věcí mě v poslední době potkalo. Mám chuť to všecko vykřičet do světa. Někdy se trochu bojím, že to zakřiknu, ale vážně si to nechci nechat pro sebe. Mám práci, která mě baví, skvělej kolektiv, nádhernej byt, úžasnýho kluka a kolem sebe lidi, který bezmezně miluju. Do jednoho. Nikdy jsem nic takovýho nezažila.
Život je najednou nějak snazší, stačí ho jen nebrat tak vážně a radovat se z maličkostí. A taky se smát! Pěkně od srdce. Nikdy jsem se nesmála tak moc jak za poslední dobu a za to můžou všichni ty skvělý lidi, který kolem sebe teď mám. 

Život je někdy pěkná sviňa, ale jen když mu to dovolíte. Začněte se víc smát a víc si užívat, jde to. Vážně. 


A jestli nevíte jak na to, napište mi a já vás nakazím!  


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře!