08 července 2015

Bobiny slaví půlrok!

Pamatujete si, jak jsem v zimě, když byl ještě za okny sníh (kecám, žádnej nebyl) psala článek o Bobinách? TU! Věřte tomu nebo ne, ale oni už slaví první půlrok! Neuvěřitelné, nechci vědět kolik jsem tam za tu dobu nechala peněz. (No moc ne, protože tak nízký ceny, nikde nemaj!) Bobiny pro mě nejsou, ale jen klasický sekáč jako každý jiný. Je to navoněný krámek, nádherná výloha (jako vážně holky, ta výloha mě vždycky dostane) a hlavně báječný ženy! Nejenže se tam vždycky oháknu skoro od hlavy, až k patě(jako oni tam  mají i naušnice a náramky, věděli jste to!?!), ale i skvěle pokecám. Nuže! Bobiny svůj první půlrok oslaví po svém a to výprodejem! Veškeré info najdete TU a veřte mi nebo ne, tohle bude boží! 

zdroj fotografie: Bobiny secondhand

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře!