28 července 2015

#goodbyeglee

Na světě a v mým životě, je pár věcí nereálných, které prostě miluju. Jedním z nich je seriál Glee. Možná si teď někteří klepou na hlavu, smějí se, nebo se jen podivují a přemýšlí, co přijde dál. Ano, nedělám si srandu. Glee jsem si zamilovala od úplně prvního dílu. Jelikož jsem ho nezačala sledovat hned, když vyšel na světlo internetu, hltala jsem díl po dílu za sebou. Nevím vůbec čím si mě tak získal, možná tím jak byl neuvěřitelně jednoduchý, klasické zápletky, nic složitého, hudba proplétající děj mě dostávala. To jak dokázali skloubit děj s textem songů jsem milovala a užívala si to. S Rachel jsem se ztotožnila velmi rychle a to nezapírám, že jedním z důvodů byla její výška (ona je jen o šest centimetrů vyšší!).
Will byl ten učitel, kterého jste si vždy přáli mít. No a Sue? Ona je ta postava, na kterou se celý díl těšíte!

Pokaždé, když slyším Don't Stop Believing, mám slzy v očích. 
Když před dvěma lety zemřel Cory, řekla jsem si, že už Glee dál sledovat nechci. Tak nějak jsem si nechtěla připustit, že vážně zemřel někdo v mém oblíbeném seriálu, není to jen jako, je to fakt. Začnou se vám honit myšlenky typu:"A co bych dělala já, kdyby..." a tak jsem to prostě zametla pod koberec a na Glee zapomněla. Jenže letos, ani nevím jak, jsem si na to všechno vzpomněla a řekla si, že to dokoukám a to dokonce. Nemám ráda, když nejsou věci dodělané do posledního puntíku.
Nastal Glee maraton. K dílu, kde zemřel Finn, jsem se dostala ve vlaku. Ano ve vlaku jsem brečela poprvé. A najednou to bylo za mnou, celý ty roky jsem měla partu "přátel" zase u sebe, kdykoli jsem si zamanula. Nevěděla jsem, kolik dílů před sebou mám, prostě jsem stahovala a při každé volné chvíli koukala. Při spuštění třináctého dílu šesté epizody, mně ale došlo, že po tomhle už žádný další díl stahovat nebudu. Ten díl jsem si užila, smála se a hlavně brečela. Ono přeci jen, když sledujete pět let nějaký seriál, vleze vám tak trochu pod kůži. Hudba dokáže hodně.
A teď je konec.
Cítím se zas trochu jiná.
Taky máte pocit, že vás seriály, filmy, hudba, prostě někdy trochu změní?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji moc za všechny komentáře!