10 listopadu 2015

Prázdno


A najednou bylo všechno pryč. Nezbylo mi po něm skoro nic. Vždycky říkal, že tady má tak málo věcí, že kdyby se odstěhoval, ani bych to nepoznala. Poznala jsem to. Vím, přesně kde by byly jeho boty, které nikdy nedával do botníku, kde by ležela jeho košile, kterou nikdy nedal na ramínko a vím přesně, kde by ležel jeho gel na vlasy, který nevracel na poličku. To, že tu nebyl a nebyly tu jeho věci, jsem poznala hned jak jsem otevřela dveře do chodby, a i když zmizelo jen pár věcí najednou tu bylo prázdno. 

Prázdno.

Někdy do vašeho života lidé vstoupí ani nevíte jak. Myslíte si, že jsou tu už napořád, ale pak najednou odejdou a vám dojde, že přišli jen proto aby vám ukázáli jak jít dál.

Děkuju. 


1 komentář:

  1. Mrzí mě, když vidím čim procházíš. Také jsem tím letos prošla. Člověk nemá na nic chuť ani náladu a chce jenom ležet, zírat před sebe a utírat slzy. Přejde to. Bude to trvat, ale věř mi, že to zvládneš.
    Drž se!

    Unknownie.blogspot.cz || Life Abroad

    OdpovědětVymazat

Děkuji moc za všechny komentáře!